LuKa PaRaH | RaSa KeCeWa SanGaT

By | 26/04/2011

Macam mana nak tulis dan jelaskan semuanya, sedangkan aku tak bersedia nak kata kan dengan jelas agar semua mengerti apa yang aku cuba sampaikan…


Sekarang aku makin terasa sangat-sangat, terasa yang dia semakin jauh dari aku.. pagi tadi aku baca balik apa yang pernah aku tulis beberapa bulan lalu… sepanjang pagi mood aku down, aku diam dan hanya habiskan masa mengadap lappy apa kerja pun aku tak buat..

Bila aku fikirkan balik apa yang berlaku salah aku, aku yang sebabkan semua nie berlaku…

betul lah kata kubi aku tak sepatutnya fikir yang negatif, tengok apa yang jadi sekarang nieh… keadaan tak akan terulang kembali seperti waktu tuh…

memang aku rindukan saat-saat tuh tapi apakan daya semua tuh tak akan terulang lagi…

dua orang saja yang tahu kisah sebenar termaksuk dia.. aku sendiri pernah meroyan dekat dia, aku dah tak rasa malu untuk kata apa yang aku rasa..

bila aku baca balik perbualan antara aku dengan dia memang aku rasa itu tak sepatut nya berlaku..

Aku terasa bersalah dengan statment-statment tuh petang tadi, aku cuba kawal perasaan aku.. memang aku dah rasa sedih gila petang tadi rasa nak nangis pun ada .. tapi aku tahan sebab aku ada dekat pejabat…

mungkin aku harus buang semua perasaan yang ada sekarang.. lagi pun tadi aku termimpi yang aku dah halau dia jauh dari hidup aku.. mungkin itu petanda yang aku bukan sesiapa…

rupanya kaya tak semestinya bahagia, aku boleh dapat semua yang aku mahukan tapi ada benda yang susah aku nak dapat… jadi lebih baik aku lupakan semua perasaan aku ….


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.