JemPuTaN MaJLiS PerKaHWiNaN KuBi

By | 08/04/2011

Aku mewakili kubi menjemput korang semua ke majlis perkahwinan dia bulan mei 2011 nanti..

kehadiran korang amat di hargai …

Perkahwinan yang bertemakan warna oren, jadi korang semua terutama geng gomo yang mahu hadir boleh lah pakai pakaian warna oren sempena majlis perkawinan kubi nanti yer …

Sila bagi nama korang yang mahu datang ke majlis perkahwinan tu dekat email kubi ….

Kenapa? Tak percaya? Tengok ni.

luar

dalam

Okey, sekarang dah nampak kad kahwinnya. Apa kata kalau kita tengok pula penguat fakta. bisikk

kibu5

kibu3

kibu2

kibu1

Tu, kubi nak tempah baju kahwin tu. Masih tak percaya?

6 thoughts on “JemPuTaN MaJLiS PerKaHWiNaN KuBi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.