DiA KeTaWa aKu YanG SaKiT HaTi

By | 11/04/2011

Sakit hati aku dengar dia ketawa, kalau un dia tak kata yang sebenar nya aku boleh baca hati dia… rasa bersalah aku berganda-ganda walaupun bukan salah aku pun … kalau aku tahu aku tak buat macam tuh tapi kalau tak buat tak akan dapat kebenara nya…


Pagi-pagi lagi dah kena soal jawab dengan seseorang, apa dia ingat kata-kata dia boleh ubah keadaan … boleh pulihkan balik keadaan seperti sedia kala…

hati kalau dah terluka susah nak sembuh, kalau sembuh pun tetap akan ada parut… tambal lah macam mana pun parut tuh ianya tetap akan nampak …

masa berbual dengan seseorang melalui phone tadi .. dia ada kata bukan dia mengaku kalah cuma lebih suka mengalah untuk melihat kebagaiaan orang lain…

dan dia mahu lihat orang lain bahagia dengan orang yang hanya setia pada yang satu, yang tak berhubung dengan orang lain, yang tak mengatal dengan orang lain dan bukan nya macam dia…

memang lah kalau nak di bandingkan antara mereka … yang sorang jauh lebih baik dan sempurna … dan yang sorang lagi ….. tapi aku rasa hati budi lagi penting dari paras rupa dan kata-kata

Biar jadi rahsia aku salahkan siapa? aku tak mahu buruk kan lagi keadaan … beberapa hari nieh aku dah penat nak jawab semua soalan yang di ajukan …

kebanyak kan mereka terkejut dengan kenyataan kau dan anggap aku reka cerita … tak itu bukan cerita rekaan … aku tak buat cerita murahan untuk tarik orang baca blog aku ….

tak aku nafikan ada yang sikong dan ada yang hentam aku… tapi aku anggap itu pekara biasa dalam dunia penulisan … mana ada orang akan sokong kita sepenuh nya…

Aku sengaja tak buat entr balas, kenapa? sebab aku hormatkan perasaan orang lain… boleh jer kalau aku nak buat entry balas tapi sampai bila pun tak akan habis …








Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.