CinTa HaTi | MenCaRi PiLiHaN HaTi

By | 09/04/2011

” seorang perempuan sudah membuat persiapan untuk berjumpa kekasih hatinya yang berada jauh dari tempat dia tinggal… pada hari sepatutnya dia berlepas ke tempat kekasihnya berada, dia telah tertidur dan bila dia tersedar dia dapati yang dia telah terlepas penerbangan tersebut.. malam itu sewaktu dia menonton berita.. dia amat terkejut kerana kapal terbanga yang sepatutnya dia naiki pada siang nya telah terhemas dan semua mangsa terbunuh”


aa yang korang dapat dari petikan di atas? cuba cari makna yang cuba di sampaikan dalam petikan tersebut?

Lewat petang semalam aku berhubung dengan seseorang, perasaan bersalah menguasai diri hingga saat ini.. aku cuba hapuskan rasa bersalah tapi makin lama makin rasa bersalah ….

kenapa kita sanggup tinggalkan orang yang sayangkan kita hanya kerana seseorang yang mahu mainkan perasaan kita?

tepuk dada tanya hati … dan kita sendiri pilih apa yang kita mahu dalam hidup kita…

Dari semalam aku cuba berhubung dengan seseorang tapi agak hampa kerana dia diam kan diri … sms tak balas, call tak jawab, ym tak berbalas…

biar lah kena bagi dia masa untuk dia tenangkan hati …. aku dah janji ngan seseorang …. kenapa aku pulak …. x per lah aku akan tengok-tengok kan dia …

buat sahabat aku yang jauh semoga bahagia hendak nya … satu pesanan aku … sekali pun kecewa itu tak bermakna akan gagal untuk seumur hidup …. kehidupan harus di terus kan….

aku harap kita akan jumpa bila tiba masa nya …. tak sabar nak jumpa yang lain-lain juga….


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.