BiLa HaTi BerBiCaRa | aDaKaH MeReKa BaHaGiA

By | 09/04/2011

“Kalo lah sperti yg di ym pada KuBi oleh Namia, ini merupakan gosip beliau yg terakhir utk Kubi. Secara jujurnya kubi suka ngan entry gosip dia yg terakhir ini, krn apo yg terkandung dlm entry ini adalah sebuah perasaan jujur Kubi sendiri dalam menjawab setiap soklan dari dia.

Dan entry ini yg dia buat itu mungkin akan menjadik sebagai kenangan dan bukti, bahawa yg Kubi pernah menyintai seseorang jika disuatu hari nanti, Kubi dan si dia dah x der apo2 ikatan dah seperti kata lirik dlm lagu yg dinyanyikan oleh Salem ini …”
asal nya aku nak buat entry balas pasal tuh tapi atas permintaan aku batal kan jer.. hormat permintaan orang lebih kurang macam tuh lah …

MESTI BACA – GOSIP TERAKHIR NAMIA UTK KUBI

petang tadi aku bawakan temu ramah bersama tuan tanah kedaung di blog bicara kaki gosip … entry tuh bukan entry gosip sebenar nya .. tapi ramai yang kata itu adalah gosip sebab entry tuh letak dalam page bicara kaki gosip …
sebenar nya ada sedikit rasa bersalah dengan apa yang dah aku bawakan.. tak tahu macam mana aku nak kata ketika nieh … aku pun tak tahu betul atau tak apa yang aku lakukan …
mana ada percintaan yang tak dilanda badai, apa yang aku harap kan mereka akan bahagia …
klik link dekat bawah untuk baca entry temu ramah tersebut

Kubi AciK iLy | SeMoGa BaHaGia MiLiK MeReKa

Aku dah janji dengan kubi itu gosip yang terakhir dari aku tentang dia … lepas nieh aku akan cari orang lain untuk jadi bahan gosip aku … kalau orang yang sama jer .. korang akan bosan pulak kan ….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.