aKu GaDis HoS | aKu YanG SenGaL

By | 13/04/2011








Aku yang di luar kewarasan…. nampak apa yang dah aku buat … adehhh sejak bila aku jadi macam tuh kan …. tapi apa salah nya kan benda baik bukan nya aku buat benda jahat pun….

Gomofm kan tempat bertemu jodoh, ada jer ahli gomofm yang bercinta sesama mereka… bahagia jer aku tengok …

tak salah kot aku rasa kalau jumpa cinta hati melalui alam maya… banyak jer yang jumpa pasangan diorang melalui alam maya …

hahahahaha apa nak jadi dengan aku …


One thought on “aKu GaDis HoS | aKu YanG SenGaL

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.