TeTaMu TaK Di JanGKa

By | 30/03/2011

dj faizaL

 

Lewat t/malam tadi Gomofm telah pun di kunjungi oleh seseorang yang tak langsung tak terduga oleh semua orang ….

Orang yang aku maksud kan tuh adalag Faizal dari traderfm, Beliau seorang Dj di sana …

 

faizal 

Aku tak tahu sebab apa dia datang Gomofm, mungkin ada sebab yang tersendiri kenapa … tak baik buruk sangka kan… so kita orang layan dia elok jer lah kan .. mana tau dia datang sebab nak skodeng jadi tak nak lah dia buruk-buruk kan Gomo…

faizal1

Mula curiga bila dia tanya siapa tuan tanah, siapa tuan punya gomofm, tanya sia admin … dan dia juga tanya macam mana nak jadi dj … bila part macam tuh kita orang terus tukar topik … tak kasik tahu apa-apa kat dia …

Korang nilai sendiri lah yer …..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.