SuSaH BiLa MaHu TeRiMa KeBeNaRaN

By | 28/03/2011

Baru lepas bergosip dengan seseorang yang dah lama tak bertanyakan khabar berita … sambil bergelak ketawa gitu….

Rupanya ada yang tanya kenapa aku keluarkan entry pasal seseorang yang aku tulis beberapa hari lepas.. memang aku sengaja keluarkan entry tuh di sebabkan aku teruk kena hentam dengan beberapa orang yang tak aku kenal…

Heran aku bila kita tulis tentang kebenaran tak pulak ada yang percaya malah kata aku buat fitnah.. tapi bila aku tulis tentang sesuatu penipuan senang-senang jer percaya apa yang aku kata kan…

Oleh kerana aku tak mahu timbulkan kekrcohan dan tak mahu pening kepala melayan kerenah mereka yang hanya tahu menghentam orang lain ada baiknya aku kuarkan entry tuh.. tapi aku akan kuarkan entry tuh semula bergantung pada keadaan …

Aku menjemput seseorang untuk menjadi penulis jemputan… asalnya orang yang aku jemput tuh terlebih dahulu menjemput aku untuk menjadi penulis tapi aku abaikan jer sebab masa tuh aku anggap orang tuh main-main jer…

Benar nya bukan gosip sangat pun, lagi pun aku sms orang tuh tak berbalas tuh yang aku call terus … mulanya aku mahu tulis tentang sesuatu tapi kerana janji aku batalkan niat aku tuh … kang lain pulak jadi nya…

Seseorang yang memburu tuan tanah kedaung selama 5 tahun akhirnya orang tuh jumpa jugak di mana tuan tanah menapak.. adeii pasal orang yang memburu tuan tanah kedaung tuh naik pening aku sebab kena jawab soalan dari beberapa orang .. ingat aku nieh kaunter pertanyaan ker….

Mana lah aku tahu, sila jangan tanya aku apa-apa sebab aku tak tahu apa-apa.. jangan buat aku jadi bengang tahap cipanzi sudah … sudah lah aku bengang sebab aku penat .. mihahahahaha..

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.