SiDi aF7 | aKu YaNg KeSenGaLaN

By | 11/03/2011

Semalam bertembung dengan sidi af7 dekat cb.. Memang aku tau yang dia ada buat promo untuk gomo tapi tak pernah bertembung dengan dia pun..

Aku yang tak ikut perkembangan semasa nieh baru tau yang sidi af7 tu dah kawen.. Memang betul aku nie tak ikut perkembangan semasa..

Dalam kemarahan aku tetiba aku teringat kan kata-kata seseorang.. Terkesan betul kata-kata dia pada aku hingga sekarang..

Aku boleh lagi kawal marah aku.. Aku boleh bersuka ria…

Jatuh cinta sudah dengan pembawakan dia.. Lebih tak boleh kot sebab tak mahu langgar pantang larang..

Banyak cakap pulak mad bos aku nie, nak je aku hempuk dia, sudah lah aku tak ada mood nak cakap dengan sesiapa hari nie..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.