SenYuM JeR WaLauPuN KeCeWa

By | 22/03/2011

Mungkin keadaan akan jadi lebih baik kalau aku terus terima lamaran dia, tentunya keadaan tak akan jadi macam sekarang…

Rasa curiga aku yang buat aku menolak lamaran dia… dan buat kan dia seakan jauh dari aku dan tak tegur aku.. memang aku terasa hati sangat waktu tuh, tapi aku tolak tepi rasa kecewa tuh…

tapi bila aku tahu dia dengan seseorang terus aku sentap gila dan rasa nak meroyan.. sejak hari tuh aku rasa lain sangat… perasaan aku terus berubah, aku masih boleh kawal lagi perasaan aku… walaupun kekadang perasaan aku yang tak menentu tuh datang…

Perbualan malam tadi semuanya tak di sengajakan, boleh pulak aku bagi tahu semuanya dekat dia… malang nya dia tak faham akan maksud aku… bertambah kecewa aku di buat nya…

Dia suruh aku cari orang lain sedangkan aku jenis yang susah nak sukakan orang.. bukan aku memilih tapi itu dah kenyataan nya…

sama ada dia faham atau dia buat-buat tak faham aku tak pasti.. yang pasti nya aku sedang kecewa sesangat sekarang nieh… aku dah bagi tahu semuanya pun dah cukup malu aku rasa.. nie kan pulak bila jadi macam nieh…

Aku boleh lupakan semua perasaan aku ada dia… macam seseorang kata pada aku “masih sempat lagi kalau aku nak patah balik” … aku tak mahu patah balik ke belakang… aku nak teruskan perjalanan aku… apa pun yang menanti di hadapan aku akan laluinya…

Aku masih ingat pesanan seseorang “jangan kerana cinta buat kita mengalah dan tinggalkan apa yang kita dah usahakan” aku bukan AFG untuk selamanya.. aku AFG hanya untuk seketika..

Tapi macam tak best jer kalau nak tahu apa-apa kan… sekurang-kurang nya nak jugak tahu gosip baru… mana tahu ada berita baik hari nieh…. harap-harap lah ada berita baik….

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.