PeLaNgI JiNggA

By | 21/03/2011

Kaki aku bengkak lagi malam tadi langsung tak boleh nak gerak kan.. Dua malam lepas kaki aku bengkak dan tak boleh nak gerak masa aku tido sampai aku tendang dinding bilik aku..

Aku cuba bertenang, sejak kebelakangan nie aku perasan tiap kali aku marah atau stress mesti degupan jantung aku tak normal dan terasa sakit dekat hulu hati..

Aku paling tak suka isnin, aku paling serabut kerja hari isnin.. Bos aku dah lah tak ada nie, macam-macam hal pulak berlaku..

Tak lama lagi aku akan jumpa dia, tapi aku tak letak harapan ape-ape sebab belum tentu dia akan pandang aku…

Aku susah nak suka dekat orang tapi kali nie berbeza.. Tak mahu lah aku lagi pun dia dah bahagia..

Pesanan dia :

kuatkan semangat dan teruskan kehidupan dengan lebih baik..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.