MeRoYaN KeJaP

By | 25/03/2011

Ada yang meroyan tak baca entry aku hari nie?

Rasanya macam ada kan… kalau marah apa kata gi hantuk kepala dekat dinding.. tak payah bising-bising biar aku jer yang bising ….

aku memang suka buat orang marah sebab aku suka bila orang sakit hati… jadi kalau tak nak sakit hati jangan cari pasal dengan aku…

itu baru sikit aku buat macam mana kalau aku dedah kan semua sekali tak ke haru di buat nya …. ehhh dah sama macam nama kak hani lah belakang ada haru kahkahkah….

siapa yang makan cili dia yang terasa pedas, jadi jangan makan cili banyak-banyak.. kang lagi pedas dan panas hati korang … kuikuikui

aku yang panas hati dengan cuaca petang sebenar nya … panas yang amat rasa macam nak berendam dalam ais jer … tapi tak lah sepanas hati aku …

apa yang aku merepek nieh… kena lah merepek sementara tunggu kakak aku sampai… terpaksa bukak lappy … hahahahahah

ikut korang lah aku malas nak kata lebih-lebih … hahahahahah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.