MeReKa GemBiRa TaPi aKu SeDiH

By | 15/03/2011

Orang lain tengah gembira kat cb tapi aku rasa sedih sangat.. dari tadi aku hanya perati mereka semua ….


makin aku lihat mereka semua gembira .. aku jadi semakin sedih… aku dah rasa nak nangis tapi aku cuba tahan .. aku tak mahu nangis…

email dah di balas, perasaan aku dah tenang sikit.. tai aku tak tahu apa akan jadi ….

hati aku dah hancur sangat-sangat nieh …

kalau semua orang dah lupakan aku tak apa … aku terima …
mungkin pada mereka aku seorang yang teruk…

itu bahang yang harus aku terima
itu yang harus aku lalui…

aku rindu kat diorang semua
tapi aku tak tahu macam mana nak pujuk hati aku…

nyzell maaf kan mia !!!


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.