MaCaM MaNa LaH aKu TaK MeRoYaN

By | 11/03/2011




.



Pelik aku tak habis-habis nak dengar cakap orang, kalau orang yang samaikan cerita tuh tipu nak percaya jugak ker… dengar citer dari sebelah pihak jer.. lepas tuh terus hentam orang tanpa rasa bersalah..

Kalau betul aku buat salah tunjuk bukti yang aku buat salah jangan dengar cakap orang sekali pun orang tuh di percayai..

aku dapat sapa yang buat cite karut tuh tahu lah nasib orang tuh memang aku hempuk habis-habis… suka sangat buat citer tipu.. nak sangat ker tengok semua orang gaduh di sebabkan perangai macam haper tuh…
kalau berani tunjuk kan lah diri.. naper nak kata belakang… setahu aku aku masuk gomo sebelah malam jer tahun bila pulak aku masuk sebelah pagi.. boleh kira berapa banyak aku masuk gomo sebelah pagi…
aku dah cukup sabar dengan kerenah yang macam tuh menyusah kan orang… aku salah tunjuk bukti dan aku sedia mintak maaf… nieh bukti tak ada nak hentam aku…
sebenarnya orang yang menyampai tuh yang rosakan nama gomo, tak pernah pulak aku rosak kan nama gomo… fikir guna akal bukan fikir guna lutut …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.