LuaHaN HaTi aKu YanG PaRaH

By | 14/03/2011

Nyzell…

mia mintak maaf andai mia salah…
sungguh mia tak terniat mahu sakit kan hati zell…
mia nak zell tahu…
mia marah macam mana pun dekat zell
mia tak akan maki zell …

mia tak akan salah kan zell
kalau zell terlalu percayakan kata-kata orang
mia tahu apa yang berlaku sampai zell jauhkan diri dari mia
mia masih diam dan cuba jernih kan keadaan…

malam tuh masa kita teamview
mia nampak semuanya tapi mia diam tak cakap
dengan sesiapa.. biar lah mia ngan zell jer tahu

seyrs mia rasa bersalah pada zell sangat-sangat..
mia dah cukup sengsara dah nieh…
walauun zell kata yang zell dah maaf kan mia
tapi mia tetap rasa bersalah pada zell..

mia cuba untuk tak menangis
tapi mia dah cukup terasa hati dengan apa yang berlaku..

mia doakan agar zell cepat sembuh..
dan akan kembali ke gomofm macam selalu…
terima kasih sebab masih percaya kan mia..

mia tahu yang zell dah blick mia dari fb …
kalau itu boleh buat zell tenang ..
mia terima….

terima kasih banyak…


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.