KuBi DenGaN Dj Ct BiaR BeTuL ….

By | 22/03/2011

Hari tu aku ada mintak dekat dj ct rakaman lagu keroncong tuan tanah kedaung.. tapi kan lepas aku dapat rakaman tuh tak pulak aku dengar, aku biar kan jer dulu sampai aku lupa nak dengar rakaman tuh…

Pagi tadi aku bawak lappy jadi tegerak lah hati aku nak dengar rakaman tuh.. mana tau aku boleh pasang rakaman tuh masa aku on air nanti… tapi kan aku gelak tak hingat bila aku dengar rakaman tuh..

Rupanya Dj Ct salah bagi lah, dia bagi rakaman perbualan dia dengan tuan tanah kedaung… ikutkan hati nak jer aku letak sini rakaman tuh tapi tak sampai hati lah pulak kan…

jangan tak caya tuan tanah kedaung siap nyanyi lagi dengan suara yang merdu bukan macam masa dia nyanyi waktu dia on air…

buat kelakar betul lah korang nieh, kalau nak send apa-apa pun dengar lah dulu baru send.. nie terus send kan dah terbagi rakaman yang jiwang-jiwang… kuikuikui nasib aku nieh baik hati kalau aku nieh jahat dah lama aku letak sini bagi semua orang dengar…

semalam dah lah tuan tanah kedaung tuh buat kelakar dengan aku, tak pasal-pasal kena wakenabeb ngan aku… aku apa lagi gelak tak hingat lah… kuikuikui.. bukan salah aku pun semua tuh jadi secara tak sengaja kot….

lariiikkkkkk !!!

One thought on “KuBi DenGaN Dj Ct BiaR BeTuL ….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.