KeCeWa SanGaT

By | 21/03/2011

Pada dia kau nak dia tahu yang aku sayang dia, cuma aku tak tahu macam mana nak kata masa tuh… mungkin aku ambik masa yang lama untuk katakan semua nieh … 3 bulan aku diam tanpa kata apa-apa dan hanya perati apa yang dia lakukan dan katakan…

semua rindu dan sayang aku pada dia, aku hanya simpan dalam hati.. aku tak bagi tahu sesiapa… dan rasanya tak perlu bagi tahu semua orang…

Aku putus kan untu AWAY FROM LAPPY (AFL) seketika, bila hati aku dah pulih baru aku balik sana semua… biar lah dia gembira dan bahagia.. aku tak mahu ganggu dia…

Bukan aku putus asa cuma aku tak mahu malukan diri sendiri, sekarang nie pun aku dah rasa malu bila terus terang dengan dia tapi dia tak faham maksud aku….

dan aku tahu kebenaran nya jadi aku tak rampas sesiapa dari sesiaa pun… dan tak ada sebab orang nak serang aku… kalau dia kata yang dia dah ada yang punya memang awal lagi aku dah blah…

Nota : aku rindu sayang kamu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.