JuMaaT DaTaNg LaGi | HaTi YaNg KeCeWa

By | 11/03/2011

Sepatut nye seminggu yang lepas aku dah pergi.. Tapi aku nie degil sangat, hati tak kuat.. Padan muka kau mia kan dah kena rasakan..

Sejak dari malam tadi aku terasa hati dengan kata-kata orang tu.. Aku cuba buang kan perasaan kecik hati aku tu jauh-jauh tapi makin lama aku makin jauh hati..

Aku pun tak rasa yang aku hebat, aku pun tak rasa yang aku nie baik sangat..

Bukan nya aku maki hamun pun.. Tak ada bahasa carut pun yang aku keluarkan… Itu pun nak kata aku ngada-ngada..

Aku kena lagi teruk dengan adik beradik 7 tuh siap kena maki hamun lagi.. Tak pulak kecok.. Yang kau tu baru lah kena macam tu dah sentap sampai nak perli-perli..

Nanti aku letak dekat sini rakaman ape yang kau cakap malam tadi bagi semua orang dengar..

Nak bangga sangat ke sebab kau pernah menapak dekat tempat lain sebelum nie.. Tak perlu kot nak bagi tahu dekat semua orang..

Aku lupa yang aku tak cukup baik macam korang semua.. Korang je lah kan yang sopan, aku mana lah sopan..

Aku terima je ape yang berlaku bukan masalah besar pun pada aku.. Rasa kecik hati aku nie bukan nya lama mana nanti-nanti tu ok lah..

Peluang dah ada tapi tetap ada halangan.. Halangan tu tak lah besar mana pun.. Buat ape lah nak susahkan diri untuk bersaing dengan orang lain yang lebih hebat kan..

Aku tak gunakan perkataan carut sebab aku tak nak rosak kan blog aku nie..

Nota : merempat tempat lain..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.