HaTi aKu YaNg sEmaKiN SaKiT

By | 15/03/2011

Aku dah cukup serabut dengan ape yang berlaku di tambah pulak dengan rasa kesal dan kecewa serta rasa bersalah yang amat sangat..

Pada mereka aku harap mereka gembira dengan ape yang dah mereka lakukan..

Kalau nak tarik perhatian pun jangan guna cara keji macam tu.. Patut lah tak ada siapa yang nak.. Perangai macam haramjadah..

Ehh terguna bahasa kasar pulak.. Ape ada hal tempat aku kan jadi ikut suka hati aku nak tulis macam mana..

Korang jugak yang kata aku mulut longkang lh.. Mulut puaka lah.. Tak kisah lah bukan aku hidup dengan kau pun..

“mia ape kena dengan kau nie.. Hilang akal ape”

dari pagi aku cuba kawal perasaan supaya aku tak menangis…

Korang sedih sebab dia sakit.. Aku sedih sebab fitnah korang.. Memang korang nak bagi dia nampak yang aku nie begitu teruk ke..

Tahu pulak kata tak baik sumpah hidup orang tapi korang tu perangai baik ke .. Cermin dulu muka tu sebelum nak mengata orang..

Korang memang nak aku rasa bersalah untuk seumur hidup aku kan.. Ok aku terima.. Tp selama kekesalan aku tu masih ada jangan harap aku akan maaf kan korang..

Siapa makan cili akan terasa pedas..

One thought on “HaTi aKu YaNg sEmaKiN SaKiT

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.