HaRamJaDah BeTuL

By | 13/03/2011

Seyes aku sentap dengan apa yang baru aku tahu, dan aku rasa nak maki-maki jer bangkai yang rosak kan nama aku kat gomofm tuh… aku dapat tahu lah nasib orang tuh..


aku dah cukup sabar dengan kerenah korang yang ntah apa-apa… aku diam bukan bermakna aku suka dengan sikap korang yang macam haramjadah tuh…

memang ada admin bodoh sebab terlalu percaya kata-kata orang, dan terus serang orang tanpa usul periksa….

dah lah klon nama aku pastu buat kacau .. maki hamun orang.. pernah ker aku buat hal sepanjang aku ada kat gomo… kalau ada sila buktikan… jangan jadi bodoh sangat boleh tak…

nak serang aku silakan, aku tak takut sebab aku tak salah… admin bodoh tuh apa dia tahu … dia bukan ada perasaan pun … nak suh orang hormatkan dia tapi dia pernah ker hormatkan orang…

aku dah geram gila dah nieh … haramjadah dah tau itu klon yang tak pergi ban tuh aper hal.. aper guna jadi admin kalau tak tahu nak bezakan klon atau tak…

aku tahu kau serang blog aku dalam diam.. silakan kalau nak serang… apa kau nak buat pun kau buat lah.. kau tahu lagi banyak aku tulis pasal hal nieh lagi banyak orang tak nak masuk sana sebab ada orang macam kau…

sapa makan cili dia akan rasa pedas kalau sakit hati dengan apa yang aku tulis itu kau punya pasal .. aku tak tahu dan aku tak mahu tahu..

dengan aku jugak nak cari asal, aer hal kau tak cari pasal dengan bebudak baru yang buat hal.. pilih kasih ker apa…


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.