GoSiP TuH PenTinG aSaLKaN TaK MeLamPaU

By | 24/03/2011

Apa lah panggil aku raja gosip, mana ada aku buat gosip.. kebiasaan nya aku tulis berpandukan apa yang aku baca dan apa yang aku lihat.. bukan nya aku tulis secara melulu 53

Korang nie pun satu kalau tak ada gosip tak meriah lah, jadi biar jer lah gosip tuh asalkan jangan gosip melampau 79  aku belum pernah tulis gosip yang melampau sampai menjatuhkan maruah orang lain… kalau aku buat macam tuh kang tak pasal-pasal aku kena saman… cam mana sapa nak bayar 96

ehh baru ingat aku belum berikan respon email semalam onion_gifs_emoticons-19  mungkin ada yang akan aku sumbangkan walaupun tak banyak.. tapi aku harap akan dapat membantu… balik kang mahu balas email tuh 16

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.