GoSiP SenGaL

By | 24/03/2011

Kena sakat dengan zell lagi, dia buat aku takut lagi sweat  .. boleh kan dia kata nak pasang rakaman aku ngan dia .. seingat aku lah kan aku tak pernah voice dengan dia jadi tahun bila pulak dia ada rakaman aku kan..

Dari pagi aku gelak jer macam-macam hal yang jadi 96  banyak pulak pm yang masuk dekat skype aku ..

Walaupun hari nie aku gelak jer tapi perasaan aku tak tenteram sangat, ada benda yang aku tak tahu nak jadi 32  tapi aku tak tahu apa kena tunggu sampai dah jadi baru aku boleh bagi tahu….

Gelak lagi sampai buat kerja pun salah … padan muka aku kena marah dengan aku nyer bos 94  lain yang dia suruh buat lain yang aku buat.. sabar jer lah aku kan…

Tuan tanah kedaung tuh macam nak balas dendam jer sweat  … dia macam masuk kan semua rakaman yang dia ada dalam radio gomo.. jangan sangkut ada rakaman aku sudah … masak aku kena bahan 53

selalunya aku yang gosipkan orang, kang tak pasal-pasal aku pulak kena gosip 71  tuan tanah kedaung tuh bukan nya boleh jangka tindakan dia.. dalam senyap dia kenakan orang 96

kenapa lah dia bagi tahu aku semua tuh sweat 

One thought on “GoSiP SenGaL

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.