CaNTiK TaK sEmEsTiNyA sEmPuRnA

By | 18/03/2011

“dah lah tak cantik perangai buruk pulak tu”

itu kata-kata hos getag lewat malam tadi.. Bukan aku sentap cuma nak jawab kata-kata dia..

Jawapan :

mana ada manusia yang sempurna dalam dunia nie.. Mesti ada kekurangan jugak..

Nak kata orang tak cantik ape kata cermin diri sdiri dulu baru nak kata orang..

Orang yang cantik sekalipun tetap ada keburukan..

Orang cacat pun di anugerahkan keistemewaan yang tak ada pada orang normal..

*sign*

puncanya aku sakat tuan tanah dengan ezy tu je.. Masa aku sakat tuan tanah tak pulal kecoh tapi masa aku sakat ezy punya lah kecoh..

Kalau ape yang aku kata tu tak betul tak perlu lah marah.. Kalau ape yang aku kata tu betul pun ape aku kisah..

Ehh mungkin orang lain tak fikir ape yang aku fikir kan.. Tak payah rasa hebat sangat kalau memang tak hebat..

Ape yang aku merepek nie.. Aku cuma nak jawab soalan semalam tu je kan dah mengarut..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.