BeRTimPa MaSaLaH

By | 23/03/2011

Masalah sendiri tak selesai di timpa pulak dengan masalah orang lain yang buat keadaan aku jadi lebih parah.. tapi masalah kali nie lebih berat dari biasa.. sampai aku sendiri rasa mahu larikan diri 177

sebelah kanan kawan sebelah kiri pun kawan yang aku ada kat tengah-tengah jadi tukang dengar dan penasihat tak bertauliah 177  sungguh aku berada dalam keadaan serba salah sekarang nieh.. tak tahu apa yang harus aku katakan ketika nieh… aku jadi tak tentu arah dah nieh, rasa bersalah pun ada jugak nieh.. tuhan tolong lah aku 177

Aku berharap semua akan berkesudahan dengan baik, aku tak mahu ianya berakhir dalam keadaan di luar jangkaan 177  aku sayang mereka kerana itu lah aku tak mahu mereka bermasam muka hanya kerana satu hal..

Aku sempat online sekeja jer… masa aku pulang kan berukband kat kawan aku baru aku perasan yang skype aku tak tutup.. so aku boleh tengok semua mesej lama yang di hantar pada aku …

aku baca balik semua mesej yang dia hantar pada aku, aku jadi sedih sangat.. aku cuba kawal rasa sedih aku tuh supaya tak nangis 94  tapi makin lama aku jadi makin sedih lastnya aku tutup terus skype aku tuh walaupun still terbukak dan aku boleh nampak…

makin aku cuba lupakan semua perasaan aku, makin sakit aku rasa 177  aku mahu jerit sekuat hati agar hilang semua rasa kecewa aku.. aku jadi benci dengan keadaan sekarang.. aku rasa mahu pergi jauh dari semua nieh .. 94

aku berada dalam keadaan serba salah sangat sekarang nieh m158  makin aku simpan semua rasa bersalah tuh makin aku rasa macam aku khianati mereka yang aku sayang m158  tapi apa pilihan yang aku ada… diam kan diri lebih baik dari aku bersuara.. aku tahu kalau aku bersuara keadaan akan jadi lain .. itu yang aku tak mahu m158

Aku nak tanya korang… apa perasaan koran bila korang berada dalam keadaan genting 94  di mana korang cuma ada dua pilihan jer … pilihan pertama korang tunggu tapi korang akan mati… pilihan kedua korang larikan diri dan akan selamat 94

aku tak mahu bayang kan.. biar aku rasa bersalah untuk seumur hidup asalakn aku berada dalam keadaan selamat 94 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.