aSaLKaN DiA BaHaGiA | kEsAKiTaN

By | 18/03/2011

Aku tak nak ada perasaan dekat sesiapa sekarang nie.. Aku dah cukup sengsara sekarang nie…

Aku yang salah sebab buat keputusan macam tu, bila dia dengan orang lain tau pulak aku terasa hati.. Memang aku terasa hati sangat-sangat..

Ape guna ada rasa sayang kalau hanya rasa sengsara.. Aku memang dah ketepikan rasa malu aku bila aku bagi tahu yang aku rindu kan keadaan masa lepas..

Dia pujuk aku tapi itu tetap tak dapat nak hilangkan rasa sengsara.. Aku tak tanya pun dia dengan sapa tapi aku tahu dia dengan siapa..

Dari aku rasa sengsa macam nie lebih baik aku lepas kan rasa yang ada dalam hati aku. Aku cuma nak dia bahagia dan gembira..

Dari pagi tadi kaki aku bengkak, makin menjadi-jadi pulak.. Memang still boleh jalan tapi tetap jugak rasa sakit..

Aku dapat rasa degupan jantung aku tak stabil.. Aku jugak cepat penat.. Tekanan darah aku pun x stabil.. Paling ketara kaki aku kerap bengkak secara tiba-tiba..

Aku bukan minta simpati tapi aku cuma luah kan ape yang aku rasa..

Sekarang nie dekat tempat aku tengah hujan lebat.. Huan nie seakan mengerti kata hati aku..

Semoga dia bahagia

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.