aKu yAnG TeWaS DaLaM PeNcATuRaN ..

By | 15/03/2011

Aku hilang sorang kawan hanya kerana ada manusia yang begitu keji dan sanggup huru harakan kehidupan orang lain..

Pada yang terasa akibat banyak sangat makan cili tu.. Aku harap korang puas hati dan gembira dengan ape yang dah berlaku..

Selagi ada rasa kesal dan kecewa selagi itu lah aku tak akan maafkan orang yang bersikap keji pada aku..

Aku dah penat dengan orang yang pura-pura baik dengan aku sedangkan dalam masa yang sama cuba tikam aku dari belakang..

Aku sendiri serabut dengan masalah yang ada.. Nie nak tambah masalah aku dengan mendengar masalah orang.. Tolong bagi ruang pada aku untuk aku bernafas dengan tenang..

Aku dah cukup sengsara tanggung sakit..

Dasar mulut puaka betul orang yang buat cite keji macam tu.. Memang nak sangat aku maki kan.. Tunggu entry baru aku maki kat sana..

One thought on “aKu yAnG TeWaS DaLaM PeNcATuRaN ..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.