aKu SaLaH HeNTaM oRanG | RaSanYa TaK

By | 14/03/2011

Last entry untuk hari nie, sebab aku dah menyampah nak menulis.. Rasanya hari nie aku banyak menulis kat sini.. Itu belum masuk lagi entry dari laling aleeya..

Pesanan datang dari facebook aku sendiri dari seseorang.. Tak perlu kot aku bagi tahu nama..

Dia tanya kat aku, aku hentam tuan tanah ker?

Aku jawab dekat sini lah yer sebab aku nak tulis panjang-panjang dan bagi semua orang baca..

Jawapan aku:

kenape aku nak hentam tuan tanah sedangkan dia tak bersalah, lagi pun dia tak ada masa semua tu berlaku..

Lagi pun tuan tanah tuh tak pernah pun nak sakitkan hati aku macam korang buat dekat aku..

Memang tuan tanah ada tanya dekat aku.. Aku gaduh ke? Tapi aku tak jawab kan ..

Dalam entry aku yang lepas-lepas pun tak ada pulak aku sebut nama tuan tanah kedaung tu..

Aku rasa sebelum tanya soalan dekat aku ada baiknya siasat dulu kang tak memasal kena hentam dengan aku.. Aku dah cukup serabut sekarang nie dan rasa nak toreh-toreh muka orang..

Aku dah jawab jadi jangan tanya soalan yang sama banyak kali kalau tak nak kena hempuk dengan aku..

Jangan kacau hidup aku sebab aku tak kacau hidup orang.. Orang yang nak cari pasal dengan aku sila pergi main jauh-jauh..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.