aKu PeNaT SanGaT

By | 13/03/2011

Banyak betul stalker hari nieh, mana mereka datang aku tak tahu.. tapi yang diorang gi serang blog aku nieh naper… bagus jugak ada stalker nieh boleh naik kan trafik aku…


siapa yang makan cili dia yang akan rasa pedas, kalau rasa tak bersalah duduk dendiam … aku pun tak sebut siapa yang aku hentam kan…

kalau orang boleh main kasar aku pun boleh main kasar tapi aku masih tahu macam mana nak hormatkan orang…

aku dah penat lah, tau tak aku penat sangat dengan semua nieh… aku nak happy-happy tapi ada pulak yang cari pasal dengan aku… cukup-cukup lah tuh….


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.