aKu CuTi MinGGu DePan

By | 22/03/2011

Minggu depan aku akan pergi bercuti start dari hari jumaat sampai ahad, sepanjang aku bercuti aku tak akan layan mesej yang masuk dekat facebook aku, ym aku, sype aku …. kalau sesiapa nak cari aku sila hubungi aku… ambik nom phone aku melalui skype ok…

Bila aku kira balik dari awal tahun sampai sekarang dah banyak sangat aku cuti, cuti untuk minggu depan pun belum tahu lulus atau tak.. kalau tak lulus tak apa asalkan bos aku luluskan cuti aku untuk bulan enam nanti…

bulan enam memang aku kena manage betul-betul jadual aku supaya tak bertembung dengan agenda lain kalau tak masak lah aku… bukan apa selalunya kalau aku cuti mesti ada jer masalah dan macam-macam hal yang berlaku.. tu yang aku menyampah masa aku ada tak nak pulak ada masalah dan buat hal….

kemungkinan lepas balik bercuti dari perak aku akan ke kota kinabalu pulak cuti sana …. *makaihh* banyak nyer cuti dan banyak nyer aku buang duit macam tuh jer…. yang pergi kota kinabalu tuh orang sponser yer jadi jangan ngada-ngada aku banyak duit..

bulan empat dengan bulan lima aku tak nak ambik cuti sebab aku nak cuti bulan enam untuk pergi ker brunei… nak ikutkan brunei bukan tempat percutian pilihan… tapi aku nak sangat pergi kampung air bila dah sampai sana, mana tau jumpa calon pilihan masa aku pergi sana kan…

kahkahkah mengadaa betul aku nieh kan… biar lah kita bukan tahu apa akan jadi pun kan… rezeki, jodoh, pertemuan dan kematian tuhan yang tentukan…

teringat pesana seseorang “kita akan bertemu orang yang salah sebelum kita bertemu dengan orang yang betul”

aper hal aku selalu jer ingat pesanan-pesanan tuh jer… betul terkesan dalam kehidupan aku… iskkkkk apa kena ngan aku nieh …..

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.