MeRaJuK DeNgAn KoRanG

By | 22/02/2011

Aku nak merajuk dengan bebudak cb untuk 1654 jam mulai hari nie… Kuikuikui

Acik buat hal dengan aku pergi tanya soalan yang buat aku rasa nak bakar bilik acik..

Memang aku rapat dengan zell tapi itu tak bermakna aku ada ape-ape dengan dia..

Jawapan zell pun buat aku nak bakar bilik zell supaya dia ingat sikit.. Aku dah copy paste semua bagi korang baca dan faham tapi korang tetap tak faham..

Kubi pun buat hal dengan aku, yang tak cakap dengan jelas dekat zell nie tak libat kan jugak aku dengan zell tuh.. Dah lah otak aku semak dengan zell tuh..

Sebab kubi macam lepas tangan makanya zell hentam aku kata yang bukan-bukan.. Aku yang dekat tengah-tengah nie yang jadi mangsa.. Bukan aku tak boleh tolong, aku dah pun tolong ape yang patut tapi jangan buat aku macam.. Aku pun ada perasaan bila kena hentam kerana bukan salah aku..

Semalam aku ada cakap dengan skut sebab apd aku tak mahu zell tuh..

Aku tak nak di tuduh pengkhianat bila sesuatu yang buruk berlaku.. Kalau pekara buruk berlaku bukan hanya aku je yang kena semua akan terlibat sama..

Latar belakang zell yang mencurigakan buat aku tak mahu tanggung risiko.. Lagi pun banyak pekara tentang dia buat aku curiga.. Kalau korang kata zell tu lebih baik antara mangkuk tingkat 2 ekor lagi tu, itu hak korang..

Banyak hati yang perlu aku jaga, aku tak mahu sesiapa terasa hati dengan aku.. Aku tak nak kerana aku selalu meroyan buat orang terasa hati dengan aku..

Otak aku semak dengan kerenah dak ofis aku yang banyak cekadak.. Masing-masing nak cepat bila mintak sesuatu tapi bila aku mintak kena tunggu lama..

Aku dah bosan dengan kerenah diorang nieh.. Makin lama makin tak boleh nak kawal marah aku..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.