MeManG TiaDa aPa-aPa anTaRa MeReKa

By | 20/02/2011
Korang dah baca entry yang lepas? jadi kesimpulan nya korang baca bawah apa yang tertulis..
 
sebenar nya ada sebab kenapa aku tak mahu terima tapi kena tunggu entry seterusnya kuikuikui
 
muhdnyzell (2/20/2011 2:08:19 AM): emm mia ni single ke
muhdnyzell (2/20/2011 2:08:21 AM): hehe
namia.cinta (2/20/2011 2:08:27 AM): yup sigle
namia.cinta (2/20/2011 2:09:45 AM): kenapa tanya mia single atau tak?
muhdnyzell (2/20/2011 2:10:13 AM): sje je tnye
muhdnyzell (2/20/2011 2:10:14 AM): hehe
muhdnyzell (2/20/2011 2:10:21 AM): xingin ke nk kapel?
muhdnyzell (2/20/2011 2:10:23 AM): huhu
namia.cinta (2/20/2011 2:10:30 AM): kapel?
muhdnyzell (2/20/2011 2:10:45 AM): yup
namia.cinta (2/20/2011 2:11:00 AM): kita jauh mana mungkin kita boleh jd pasangan normal
muhdnyzell (2/20/2011 2:11:13 AM): yke
muhdnyzell (2/20/2011 2:11:25 AM): but if ade jodoh ape slhnye kan?
namia.cinta (2/20/2011 2:11:43 AM): kalau mmg ada jodoh mmg mia tak tolak
muhdnyzell (2/20/2011 2:11:59 AM): cmtulah
namia.cinta (2/20/2011 2:12:00 AM): tp mia tak mahu bcinta lama2 penat
muhdnyzell (2/20/2011 2:12:13 AM): mmg pun mia
muhdnyzell (2/20/2011 2:12:15 AM): mia
namia.cinta (2/20/2011 2:13:21 AM): tanya boleh
muhdnyzell (2/20/2011 2:13:26 AM): bole
namia.cinta (2/20/2011 2:13:36 AM): apa sebab nk kapel dgn mia
muhdnyzell (2/20/2011 2:13:52 AM): sbb ske cara mia
muhdnyzell (2/20/2011 2:13:58 AM): lemah lembut nmnje
muhdnyzell (2/20/2011 2:14:11 AM): nyzell xmemilih sgt
muhdnyzell (2/20/2011 2:14:16 AM): yg penting hati
muhdnyzell (2/20/2011 2:14:21 AM): keikhlasan
muhdnyzell (2/20/2011 2:14:25 AM): tu yg penting
namia.cinta (2/20/2011 2:14:27 AM): jgn menilai org dri luaran dn jgn mudah cpt menilai seseorang
namia.cinta (2/20/2011 2:14:40 AM): macam mana kalau mia kata mia jahat?
muhdnyzell (2/20/2011 2:14:55 AM): if mia jahat
muhdnyzell (2/20/2011 2:15:10 AM): mia kena pandailah memilih kwn yg bek
muhdnyzell (2/20/2011 2:15:17 AM): utk jd pendorong
namia.cinta (2/20/2011 2:15:38 AM): mungkin
muhdnyzell (2/20/2011 2:16:10 AM): jgnlah mia trs nak hanyut if mia jahat
muhdnyzell (2/20/2011 2:16:21 AM): xkemana pun nk jd jhat ni mia
namia.cinta (2/20/2011 2:16:43 AM): org selalu kata .. kalau dh jahat tu jahat jugak
namia.cinta (2/20/2011 2:16:53 AM): mana nk berubah if mia berubah pun
namia.cinta (2/20/2011 2:13:21 AM): tanya boleh
muhdnyzell (2/20/2011 2:13:26 AM): bole
namia.cinta (2/20/2011 2:13:36 AM): apa sebab nk kapel dgn mia
muhdnyzell (2/20/2011 2:13:52 AM): sbb ske cara mia
muhdnyzell (2/20/2011 2:13:58 AM): lemah lembut nmnje
muhdnyzell (2/20/2011 2:14:11 AM): nyzell xmemilih sgt
muhdnyzell (2/20/2011 2:14:16 AM): yg penting hati
muhdnyzell (2/20/2011 2:14:21 AM): keikhlasan
muhdnyzell (2/20/2011 2:14:25 AM): tu yg penting
namia.cinta (2/20/2011 2:14:27 AM): jgn menilai org dri luaran dn jgn mudah cpt menilai seseorang
namia.cinta (2/20/2011 2:14:40 AM): macam mana kalau mia kata mia jahat?
muhdnyzell (2/20/2011 2:14:55 AM): if mia jahat
muhdnyzell (2/20/2011 2:15:10 AM): mia kena pandailah memilih kwn yg bek
muhdnyzell (2/20/2011 2:15:17 AM): utk jd pendorong
namia.cinta (2/20/2011 2:15:38 AM): mungkin
muhdnyzell (2/20/2011 2:16:10 AM): jgnlah mia trs nak hanyut if mia jahat
muhdnyzell (2/20/2011 2:16:21 AM): xkemana pun nk jd jhat ni mia
namia.cinta (2/20/2011 2:16:43 AM): org selalu kata .. kalau dh jahat tu jahat jugak
namia.cinta (2/20/2011 2:16:53 AM): mana nk berubah if mia berubah pun
namia.cinta (2/20/2011 2:13:21 AM): tanya boleh
muhdnyzell (2/20/2011 2:13:26 AM): bole
namia.cinta (2/20/2011 2:13:36 AM): apa sebab nk kapel dgn mia
muhdnyzell (2/20/2011 2:13:52 AM): sbb ske cara mia
muhdnyzell (2/20/2011 2:13:58 AM): lemah lembut nmnje
muhdnyzell (2/20/2011 2:14:11 AM): nyzell xmemilih sgt
muhdnyzell (2/20/2011 2:14:16 AM): yg penting hati
muhdnyzell (2/20/2011 2:14:21 AM): keikhlasan
muhdnyzell (2/20/2011 2:14:25 AM): tu yg penting
namia.cinta (2/20/2011 2:14:27 AM): jgn menilai org dri luaran dn jgn mudah cpt menilai seseorang
namia.cinta (2/20/2011 2:14:40 AM): macam mana kalau mia kata mia jahat?
muhdnyzell (2/20/2011 2:14:55 AM): if mia jahat
muhdnyzell (2/20/2011 2:15:10 AM): mia kena pandailah memilih kwn yg bek
muhdnyzell (2/20/2011 2:15:17 AM): utk jd pendorong
namia.cinta (2/20/2011 2:15:38 AM): mungkin
muhdnyzell (2/20/2011 2:16:10 AM): jgnlah mia trs nak hanyut if mia jahat
muhdnyzell (2/20/2011 2:16:21 AM): xkemana pun nk jd jhat ni mia
namia.cinta (2/20/2011 2:16:43 AM): org selalu kata .. kalau dh jahat tu jahat jugak
namia.cinta (2/20/2011 2:16:53 AM): mana nk berubah if mia berubah pun
muhdnyzell (2/20/2011 2:18:49 AM): xpelah
muhdnyzell (2/20/2011 2:19:03 AM): if mia nak jd fwen je dgn nyzell
muhdnyzell (2/20/2011 2:19:05 AM): it ok
muhdnyzell (2/20/2011 2:19:16 AM): nyzell nak
namia.cinta (2/20/2011 2:19:25 AM): mia rasa itu lbh baik .. mia takut kalau kasih kita tak kesampaian
muhdnyzell (2/20/2011 2:19:25 AM): kita jd kwn rapat k
 
 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.