iT’s oKeY DeAr..

By | 23/02/2011

Bila dah salah tu salah jugak lah tak payah nak tegak kan benang yang basah pulak kan.. Macam lah boleh tegak kan balik benang yang dah basah tu..

Kelakar betul, ayat dia tuh dah jelas-jelas tuju kat aku.. Pastu boleh pulak kata kat aku sebab ada orang tanya kat dia kenape orang yang sama je..

Sengaja cari pasal nama nya tuh.. Selama sebulan aku perati je cara dia.. Aku tak kacau dia pun..

Dia memang suka cari pasal dengan orang.. Nak tarik perhatian pun agak-agak lah kan tak payah pijak semua orang.. Nak mengatal sekali pun bukan masalah aku..

Nak kata selalu orang yang sama je.. Ape kata orang yang cakap tu gantikan orang yang sama.. Tak berani kan?

Nak cari pasal kan, apa kata kita cari pasal sampai habis.. Dah salah tu tak payah pm aku jelas kan benda yg buat aku rasa menyampah..

Aku tak kata pun nak out dari cb, aku cuma kata nak out dari konti untuk seketika.. Weh aku tak sentap lah, cuma aku ada benda lg penting nak di buat ..

Pagi tadi aku terjaga pukul 6 pagi, lappy memang tak tutup dari malam tadi.. Tau aku nampak ape..

Aku nampak ada orang tu tengah bermesra dekat cb.. Bila nampak aku masing-masing buat macam tak ada ape-ape..

Aku tak kisah pun, aku bagi diorang bermesra.. Lagi pun aku memang tak nak.. Pagi-pagi buta ajak aku skype, x ada kerja aku sambung tido lagi bagus..

One thought on “iT’s oKeY DeAr..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.