iF u knOw SoMeThiNg

By | 01/02/2011

Ada manusia kata aku nie bongkak, ego, sombong dan kejam.. Rasanya semua sifat tu tak ada dalam diri aku..

Manusia pelik yang pernah aku jumpa.. Manusia yang hanya fikir tentang perasaan sendiri.. Manusia yang hanya tahu akan ape yang di mahukan dan pedulikan perasaan orang lain..

Manusia yang terlalu merendah diri dan terlalu menghina diri sendiri…

Aku sangat rimas dengan manusia macam tu, aku tak boleh hidup dengan orang sebegitu..

Aku perlukan seseorang yang tahu akan matlamat hidup untuk masa akan datang..

Agak stress aku dengar cite budak ofis aku, panas je hati aku..

Cite nak bagus je, nak belagak pun ukur lah baju dekat badan sendiri..

Gaji tak seberapa tapi nak belagak punya pasal sanggup meminjam..

Sengal lah serabut otak aku dengan budak-budak sengal kat ofis aku nie..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.