GoSiP anTaRa DeeJaY NaMia DaN nYzeLL

By | 19/02/2011

Gosip terhangat yang korang perlu tahu yang berlaku di GOMOFM .. DeeJay Namia Di kata kan bercinta dengan Nyzell a.k.a petir .. kebelakangan nie mereka di lihat begitu mesra sekali hingga menimbulkan persoalan di kalangan chatters-chatters yang lain..


kuikuikui pada aku, tak ada apa yang berlaku pun.. itu cuma gosip semata-mata.. sebab aku tak ambik serius tentang semua tuh.. mereka hanya kawan rapat sejak dua menjak nieh… lagi pun antara DejaaY Namia dengan Nyzell a.k.a petir tu tidak pernah bercakap tentang soal hati dan perasaan di luar kotak chat…

Aku tidak membenarkan diri aku mencintai sesiapa yang aku kenal dalam ruangan chat, jangan kata ruangan chat dalam alam maya juga aku tak bernarkan hati aku jatuh cinta dengan sesiapa..

kalau ada yang nak kata Deejay Namia bercinta dengan Nyzell a.k.a sekali pun aku tak mahu ambik tahu.. sebab mereka akn kata apa yang mereka lihat kan.. jadi tak boleh jugak salah kan mereka kerana berkata seperti itu..

Lagi pun aku tak kenal dia sangat, aku tak mahu terlalu cepat buat kesimpulan tentang perasaan aku .. lagi pun Nyzell tak kata apa-apa jadi tak perlu lah nak lebih-lebih sangat..


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.