BuKaN KeRaNa PuTuS aSa

By | 10/02/2011

Bukan salah mereka pun kenapa jadi macam tuh, mereka pun dah lakukan yang terbaik dan sudah berusaha sehabis mungkin.. tapi apakan daya masalah yang sama jugak berlaku…


Dah berapa hari cuba betulkan tapi tetap jugak macam tuh, aku bukan putus asa tapi aku kesian kat mereka kerana bersusah payah.. tido lambat than kena bangun awal..

Tapi kiub masih jugak berusaha cari software lain untuk bagi pada aku.. tak tau nak kata macam mana…

tengok jer cam mana nanti jadi nya.. tunggu entry seterus nya…

wish good luck for me !!!


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.