aS GooD aS iT gEtS

By | 14/02/2011

Pada aku tiap-tiap hari pun adalah hari untuk berkasih sayang, tak payang nak tunggu 14 februari untuk raikan hari kekasih..

Aku memang tak pernah sambut hari kekasih sejak dulu lagi.. Aku jadi tertanya-tanya ape yang best nya sambut hari kekasih setiap 14 februari tuh..

Sedar tak sedar dah 1 bulan 3 hari aku join cb.. Cepat betul masa berlalu, selama tu jugak lah banyak pekara yang mengubah kehidupan aku…

Beberapa hari lepas aku berbual dengan seseorang dekat skype.. Aku hargai ape yang kawan baru aku tu kata kan..

Aku tahu mereka bukan calang-calang orang, mereka orang-orang yang hebat.. Kalau nak di banding kan aku dengan mereka, aku memang tak setanding dengan mereka..

Tapi banyak jugak pekara yang tersembunyi yang aku tahu secara tak sengaja.. Ikut prinsip aku ape yang aku tahu lebih baik tak payah nak bising-bising-bising..

Bila cakap pasal cinta cyber terus terang aku kata kan yang aku memang tak percaya dengan cinta cyber.. Dulu-dulu masa aku sekolah memang aku ada cinta cyber tapi tak kekal pun..

Sekarang nie pun aku tak mahu bercinta lama-lama kalau boleh aku nak bercinta lepas kawen je..

Aku rasa ada baik nya aku kembalikan keadaan aku seperti asal.. Hati orang kan kita tak tahu, ntah-ntah mereka lebih banyak tak suka dari suka..

Aku cuba bersikap baik dengan semua orang.. Aku cuba berikan yang terbaik pada semua orang.. Tapi aku takut kesudahan nya aku yang akan kecewa..

Makin hari aku rasa makin sunyi, mungkin lebih baik aku berdiam diri..

Kembali pada sebulan sebelum nie lebih baik

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.