aKu aDaLaH aKu | DiA aDaLaH aKU

By | 21/02/2011

Hye im back..

Entry kali nie mungkin agak panjang sebab aku nak masuk kan semua cite dalam satu entry..

Hanya kerana aku tulis tak habis semalam makanya ramai yang salah faham akan kedudukan sebenar.. Sengal lah lain kali tulis bagi habis baru orang tak salah faham..

Ape malang nasib aku jumpa dengan orang sengal macam nyzell tuh.. Harap je ganas tapi lambat pick up.. Kalau ikut kan ketidak sabaran aku nak je aku hempuk dia..

Semalam masa aku teamview dengan dia aku nampak sesuatu kat ym dia.. Dua kali aku cuba print screen ape yang aku nampak semalam tapi tak berjaya.. Xpe ari nie aku cuba print screen lagi..

Itu pun sebab kubi suruh aku buat menatang tu, dia malas nak buat agak nya.. Kalau tak sebab kubi mesti aku tak akan tahu sampai bila-bila pun..

Pitam aku jumpa dengan orang yang tak reti bezakan kawan dengan kekasih…

Kuikuikuikui jahat betul kan budak nama namia a.k.a mia tu.. Rasa nak hempuk je nie sampai leper..

Aku cakap dengan jelas kenapa aku tolak cinta dia, ape yang aku tulis pada entry lepas hanya untuk menjaga hati..

Korang semua tahu macam mane sikap dia masa kat cb kan.. Stalker macam tu memang aku benci giler…

Sebab utama dia adalah hacker, aku tak tau jauh mana kemampuan dia tapi aku tak nak jika ada ape-ape berlaku semua orang kata aku pengkhianat..

Banyak benda yang aku curiga tentang dia, banyak benda tentang dia meragukan.. Sebelum ape-ape berlaku lebih baik aku elak kan..

Dua minggu berlalu banyak benda yang berubah.. Perubahan yang paling ketara pasal skandal aku…

2 minggu dia hilangkan diri, mana dia pergi pun aku tak tau.. Kalau ikutkan aku nak je aku maki dia sebab ilangkan diri macam tu je..

Kuikuikui dari pagi sampai malam aku mengadap lappy..

Semalam bertembung dengan musuh tradisi aku.. Lama tak nampak dia ingat dia merajuk.. Kalau dia merajuk memang aku bahan dia habis-habisan.. Kuikuikui jahat betul…

Bahaya betul tuan tanah tuh, memang tak boleh nak jangka tindakan dia.. Kalau tuan tanah buat hal dengan aku, aku bakar bilik dia dengan binatang ternakan dia sekali.. Kuikuikuikui

isnin yang membosan kan.. Ngantok lagi nieh. Ok aku nak gi sambung tido.. Nanti aku tulis lagi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.