SeSuATu YanG TaK MunGKiN

By | 19/01/2011

Aku biarkan dia bahagia bukan sebab aku mengaku kalah.. Boleh je kalau aku nak fight lagi sampai smuanya jadi tak terkawal tapi akan jadi lebih parah lh jawabnya..

Itu yang aku tak mahu, aku cuma nak hidup dengan tenang tanpa gangguan-gangguan yang boleh rosak kan perasaan aku..

Masa aku baca entry yang lepas buatkan aku terfikir seketika.. Mungkin salah aku jugak sebab pergi jauh dari dia..

Tapi terlalu cepat dia jumpa penganti aku, dan mahu hidup dengan perempuan tuh.. Mungkin dia dah kenal lama dengan perempuan tu tanpa pengetahuan aku..

Aku dah cukup penat dengan keadaan sekarang.. Ape pun aku tak boleh nak fikir skang nie..

Sah-sah lah orang akan kata aku perampas.. Itu yang aku tak mahu..

Perasaan aku, aku punya pasal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.