MenuJuK DenGaN MLM

By | 20/01/2011

Pada aku mereka yang buat MLM nieh semuanya hampeh, luaran nampak hebat cakap pun nak bagus jer tapi hakikatnya mereka nieh hampeh sebenarnya…


Masa aku lepak mcd tadi adalah sekumpulan manusia yang masing-masing membawa lappy dan peralatan yang agak canggih.. kete tak payah lah cakap ada yang naik BMW dan seangkatan denganya..

Masa aku sampai ada sorang mamat nie dengan awek dia.. lappy dia ada lambang BMW lagi.. itu aku tak heran tapi yang buat aku menyamah siap kira duit dekat tempat awam lagi.. nak tunjuk yang mereka nie banyak duit..

Pada aku MLM nie hanya menipu, mana ada MLM yang tak tipu.. kalau ada bagi tahu aku dan tunjuk kat aku.. MLM nie hanya buang masa, buang tenang dan buang duit jerr..

Aku memang rimas dengan mereka-mereka yang selalu canang yang mereka nieh hebat.. berapa lama sangat mereka nie boleh bertahan..

p/s : aku memang tak minat dengan MLM


One thought on “MenuJuK DenGaN MLM

  1. Kumbang Jingga

    MLM ni takkan kekal lama..kerana gaji org2 atas ni dibayar dengan duit downline..kalau downline tak dpt cari downline..org atas akan bankrup gak suatu hari nanti

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.