KeHiDuPaN YanG sEmaKiN mEnCaBaR

By | 12/01/2011

” ada masanya kita harus berpatah balik untuk mencari di mana mulanya ”

Aku tak pasti sama ada tindakan aku membalas mesej seseorang malam tadi tepat atau sebalik nya..

Jauh macam mana pun aku larikan diri dia tetap kejar aku, sikit pun dia tak pernah putus asa.. Tapi itu belum cukup buat aku rasa teharu..

Aku seakan bermain tarik tali, aku seakan gembira dengan pencaturan sebegitu..

Satu pekara yang aku akui .. Aku memang degil dan keras hati, aku memang tak suka orang paksa aku sebab aku tak pernah paksa orang..

Seyes aku memang takut bila fikir pasal nikah … Memang ada yang kata nikah tu best tapi nak laksana kan tangungjawab tu sangat lah susah ..

Terus terang aku kata yang aku memang tak nak anak sebab nya aku tak suka sangat pada budak-budak .. Kalau kena jaga sekejap tuh boleh lah tapi kalau lama-lama buat aku jadi hilang sabar..

Itu antara yang aku tetapkan.. Kalau tak boleh terima tak jadi masalah tapi pergi cari orang lain..

Semuanya bergantung pada keadaan kalau dah memang jodoh aku tahun nieh ada lah.. Yang benar nya semua tu bergantung pada diri aku sendiri..

Tapi kan macam mana ntah nak cakap dengan ayah dan mak aku yang aku nak kawen.. Macam segan je, yer lah angin tak ada ribut lagi lah tak ada tetiba nak kawen..

Nie bukan statment gedik yer.. Kang tak pasal-pasal orang kata aku gedik lak..

Rasa nya dah sampai masa untuk aku fikirkan tentang kehidupan akan datang.. Tak kan aku nak hidup sorang-sorang macam nie..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.