FoBia aKaN PeRkaTaaN MaTi

By | 10/01/2011

Kebelakangan nie aku seakan fobia dengan perktaan MATI ..

Jangan lah sebut perkataan tu kat aku …

hari pertama mulakan kerja selepas bercuti tiga hari minggu lepas.. suasana agak suram di pejabat, sama macam perasaan aku waktu tuh.. entah kenapa aku rasa sunyi yang amat sangat…

Tak ada siapa yang tanya pada aku apa yang berlaku minggu lepas, kalau tahu pun mereka tak tanya.. dan ada jugak yang tak tahu..

Sungguh dari hari ke hari aku semakin rindukan budak temok tuh,
macam mana aku baru boleh lupakan dia…
budak temok tuh sentiasa ada di hati aku…

malam nieh aku nak cuba padamkan lampu…
dah seminggu aku tido dengan lampu terpasang hingga pagi..

hari nie aku hanya senyum tak banyak cakap…
mood aku untuk bercakap dengan mereka memang tak ada..
aku rasa lebih baik aku diam tanpa kata apa-apa…

banyak betul perubahan yang berlaku hari nie
harus biasakan diri secepat mungkin dengan perubahan yang berlaku


One thought on “FoBia aKaN PeRkaTaaN MaTi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.