DoA aKu BuaT SeoRanG KaWaN | SeMoGa CePaT SemBuH

By | 07/01/2011

Semoga dia cepat sembuh dan akan pulih seperti sedia kala..
aku baru jer tahu yang dia sakit.. tapi aku sendiri tak tahu dia sakit apa sebab keluarga dia pun masih belum tahu dia sakit apa.. kata kakak dia doktor masih belum tahu apa sakitnya…

aku ada bagi tahu kakak dia supaya jangan biarkan lama-lama sangat kesian kat kawan aku tuh tanggung sakit lama-lama.. kalau boleh pindah kan dekat hospital swasta .. walaupun kos perubatan agak mahal tapi puas hati kalau nak di banding kan dengan hospital kerajaan…

selagi doktor tak tahu apa sakit selagi tuh lah doktor akan ambik darah untuk buat ujian sampai lah dia jumpa apa sakitnya… berapa lama nak tunggu sampai doktor tahu apa sakit sebenar …

Sebab apa aku kata macam tuh, sebabnya aku baru saja lalui saat-saat macam tuh.. jadi aku tak mahu pekara yang sama berulang pada insan-insan yang aku sayang…

semoga kawan aku tuh cepat sembuh dan boleh jalani kehidupan seperti biasa…




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.