SenDiRiaN

By | 08/12/2010

Aku senang dengan kehidupan aku sekarang niE, walaupun terlalu banyak dugaan yang menipa tapi aku masih mampu senyum dan beegembira dengan apa yang ada di hadapan aku..

Walaupun aku senyum dan ketawa tapi aku teta rasa kekurangan, kekurangan yang buat aku sering kali rasa yang apa yang ada di hadapan aku bagaikan tidak bermakna…

Aku masih sendirian tanpa teman, teman yang boleh aku jadikan temat aku meluahkan rasa.. seseorang yang boleh aku jadikan teman hidup hingga hujung nyawa aku..

Aku tak perlukan harta dan kemewahan yang melampau, itu semua tidak penting buat aku.. asalkan dapat temani aku hingga akhir hayat aku itu sudah memadai..

Sering kali aku bertanya ada diri aku pantaskan aku mendaatkan seseorang yang aku mahukan.. seseorang yang menyayangi aku lebih daripada aku menyayangi dia.. itu semua cuma soalan hati yang tak mampu aku luahkan pada sesiapa…

selalu aku akan kata pada kawan-kawan aku cinta akan datang dengan sendiri tanpa kita jangka dan kita akan bahagia bila tiba masanya.. tapi hati sendiri?

Ada yang kata aku terlalu ego dan terlalu memilih?
itu kata orang yang tidak mengenali aku.. orang yang hanya pandang aku pada luaran..

sungguh aku perlukan seseorang yang boleh terima aku seadanya..

One thought on “SenDiRiaN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.