KenYaTaaN BaLaS entRy BudaK SeKoLaH YanG TaK HaBis SeKoLaH LaGi

By | 19/12/2010

Kalau tak nak orang komen pasal entry yang kau tulis tak payah ada blog tak pun tak payah publish kau punya link.. duduk dendiam dengan dunia kau.. senang kan jadi tak payah kau nak maki orang macam kau bagus sangat..


nie aku nak cakap, kau tuh belajar tak habis lagi dah tulis entry macam tuh.. sikit pun kau tak rasa malu.. kau ingat sedar mara tak baca ker apa yang kau tulis..

bila ada komen yang negatif tahu pulak kau kata yang kau tak gedik nak kawen.. aku rasa kalau ayah kau baca apa yang kau tulis mesti kau kena marah punya…

Semua bf kau, kau tulis macam tuh, itu bf kau yang keberapa aku pun tak tahu..

seyes lah budak aku rasa nak muntah dengan entry kau yang macam tuh.. mungkin kau rasa kau hebat sangat tapi kau kena ingat sampai satu masa kau pasti akan bertemu dengan orang yang lagi hebat dari kau.. maca tuh baru kau tahu langit tu tinggi atau rendah..

kau tak rasa bersalah ker.. tahu pulak kau marah kalau ada yang buat macam tuh kat kau kan.. tapi bila kau buat macam tuh kat orang lain tak pulak kau fikir…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.