GaRa-GaRa JumaaT CuTi

By | 29/12/2010

Aku gembira sebab malaysia menang…

tapi aku sangat stress sekarang sebab PM umumkan cuti ada hari jumaat.. kalau cuti mana ada bank yang bukak hari tu .. maknanya esok pagi aku akan jadi sasaran mereka..

Aku tengah meroyan sorang-sorang kat pages NAMIACINTA .. Aku tak kisah kalau kena kerja aku tengok kat wall bebudak ofis aku un macam tak kisah jer sama ada jumaat kerja atau tak tapi diorang tak fikir apa yang aku fikir pun…

ikutkan aku lantak lah .. tapikan kesian lah kat diorang dah lah cuti lama tapi gaji tak masuk pulak.. diorang tak akan cakap depan bos biasanya aku yang akan jadi mangsa keadaan diorang …

aku tak mahu fikir pasal aper akan jadi esok pagi, harap-harap aku tak kena serang dengan mereka..


2 thoughts on “GaRa-GaRa JumaaT CuTi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.