Drama yang agak keji

By | 06/12/2010

Kejadian berlaku kat sebuah hospital.. Mengikut cara penyampaian kisah nie mungkin akan buat kn sesiape salah faham jadi baca hingga habis

Kawan : teman kan aku pergi hospital boleh jumpa seseoran?

Gurl : siapa?

Kawan : kau akan tahu nanti

malas banyak tanya jadi ikutkan saja .. Sampai kat hospital dan berada di sebuah bilik dan dalam bilik tu ada beberape orang..

Kawan : saya dah lakukan ape yang Puan H mahu saya lakukan

Gurl : tergamam tanpa berkata ape-ape

Puan H : terima kasih

Gurl : mane tunang kau, panggil aku datang sini buat ape..

Puan H : jangan salah kan dia, saya yg salah

Gurl : ada saya kisah semua tuh..

Mata terarah pada seorang lelaki yang tak mampu berkata ape-ape tapi mampu mendengar ape yang di kata kan

Gurl : itu ke tunang kau yang kau banggakan sangat (sambil tunding jari dekat sorang perempuan )

Puan H : itu tunang dia

Gurl : datang dari kampung, cermin dulu muka kau sebelum bersaing dengan aku..

Gurl 2 : saya tak kacau hidup awk pun

Gurl : kau rampas dia dari aku, aku tak kata ape pun dah tu boleh kau kata macam tu

Puan H : saya yang bersalah maaf kan saya

Gurl : pandai puan buat kelakar dengan saya kn ape puan ingat dengan maaf puan tu dapat ubah segalanya

Puan H : ape maksud kamu

Gurl : anak saya, anak dia jugak.. Patut nya dia yang azan kan anak saya bukan nya orang lain..

Puan H : saya tahu pun tentang itu

Gurl : kalau puan tau tentang tu semua nieh tak akan berlaku

akan bersambung maaf sebab tak ingat ape yang berlaku seterus nye..

One thought on “Drama yang agak keji

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.