DaRi HaTi aKu

By | 12/12/2010

Aku tak mahu lihat dia lagi pada masa akan datang dalam kehidupan aku pada masa akan datang.. sekali pun dia datang ada aku untuk mohon maaf belum tentu aku dapat maafkan apa yang dia lakukan pada aku..


Rasa sakit hati aku tak akan dapat di ubati dengan kata maaf dari dia, nak kata aku kejan kerana tak mahu maafkan dia.. kata lah apa pun sebab bukan dia yang rasa apa yang aku rasa..

Aku hanya manusia biasa yang punya hati dan perasaan.. hati dan perasaan aku bukan untuk di permainkan sebegitu..

Selama nie pun aku selalu akui apa yang aku lakukan adalah salah dan aku mahu betulkan semuanya bila aku bersedia untuk lakukan nya.. tapi dia tak boleh tunggu hingga aku bersedia lakukannya.. dia lebih sanggup sakiti aku daripada bantu aku lalui semuanya…

Selama nie pun aku tak pernah tunjuk yang aku marah atau terasa hati, mungkin sikap aku tuh buat dia rasa yang aku tidak apa-apa kalau dia pergi jauh dari aku…

Sebenarnya aku tak bersedia untuk mulakan hubungan baru dengan sesiapa.. aku tak mahu ada sesiapa yang singgah dalam hati aku buat masa nie.. aku tak mahu ada yang singgah dalam hati aku kerana simpati pada aku.. aku tak perlukan simpati sesiapa.. dan aku tak mahu ada yang simpati pada aku…

Dan aku tak peduli apa orang nak kata tentang aku sekali pun, apa yang aku tahu aku tak kacau hidup sesiapa.. dan aku tak susah kan sesiapa dengan apa yang aku lalui..

Aku masih ingat lagi sorang kawan aku kata “patut lah tak ada siapa nak kan kau sebab perangai kau” itu pandangan dia terhadap aku dari luaran bukan keseluruhan.. memang masa tuh aku rasa mahu mak dia tapi aku tak buat macam tuh pun .. aku biarkan dia macam tuh jer..

p/s : kita tak suka orang sakiti kita, jadi jangan lah sakiti orang lain

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.