Berfikir di luar kotak fikiran

By | 22/12/2010

Aku pernah terfikir kenapa tak ada siapa yang ambik gambar hari kematian seseoran.. Memang lah kena hormatkan si mati tapi tak salah kalau terfikir macam tu kan

gila betul aku sebab terfikir macam tu.. Asal nya aku tengah fikir dalam keadaan ape yang tak akan ada gambar untuk di simpan sebagai kenangan, tu yang aku terfikir macam tu..

Mane ada orang yang akan ambik gambar dalam bilik air dalam keadaan yang tak sepatut nya kan.. Kalau ada pun mesti orang tu memang tak tau malu

korang pulak?

One thought on “Berfikir di luar kotak fikiran

  1. Nana iidyLL

    akak syg..nana windu akak gak.nana on9 guna hp je nie.wifi asyk ada mslh je lar akak.gpn sy bz gak.yg dok update pn ms lunch hour.hohoho

    Akak sht x?cmNe lifE?sdh2 lg x nie?

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.