Alarm oh aLarm | sengaL paGi HaRi

By | 17/12/2010

Jam 10 baru bangun tu pun sebab budak ofis aku call, masa dia call aku fikir aper hal dia call pepagi tak pernah-pernah pun dia call aku pepagi kalau pun dia ada hal kecemasan..


Aku tengok jam dah pukul 10, bangun dalam keadaan mengejut pergi bilik ayah aku cakap dengan dia dah pukul 10 pagi.. fikir sekejap apa alasan nak bagi kat bos aku sebab kena call dia bagi tahu..

Bos : apa jadi dengan u
Aku : sorry baru skang call
Bos : kenapa dengan u
Aku : kena pergi nilai ada hal kecemasan
Bos : ok
Aku : sorry and thank

sengal kan tak pernah-pernah jadi macam tuh, semua tuh sebab alarm tak bunyi lah.. tak pun aku memang tak dengar masa alarm aku bunyi.. nasib lah ari nie big bos aku tak masuk ofis sebab pergi holiday.. kalau tak mahu nya dia tanya..

Dia mana pernah tanya pun, tapi mesti dia tanya kat aku punya bos.. kalau dia tak nampak aku satu hari mesti dia tanya… yer lah kalau dia sampai ofis mesti dia akan lalu kat tempat aku dulu sebelum samai bilik dia…


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.