Saat aku merindui mu

By | 12/11/2010

Sangat sukar untuk aku jelaskan perasaan aku yang sebenar… Bukan aku nak nafikan perasaan sebenar aku cuma ada masa nya aku rasa diam lebih baik..

Mimpi yang sama berulang lagi, terdengar dengan jelas bicara dalam mimpi itu..

Kawan : temankan aku jumpa seseorang

Aku : dekat mane?

Kawan : ikut je dan kau akan tahu nanti

aku diam tanpa kata dan biarkan saja.. Tapi bila tiba di satu tempat aku nampak ada 3 orang perempuan yang seakan aku kenal

Kawan : kenal kan nie makcik aku

Aku : Puan H !! (gagap-gagap)

Puan H : masih ada sayang buat dia?

Aku : Puan H lebih tahu akan perasaan tu jadi tak perlu saya jawab

Puan H : sampai bila awk nak tunggu?

Aku : sampai saya jumpa dengan lelaki yang mampu buat sy percaya pada perkahwinan

Puan H : jadi selama nie awak tak percaya pada perkhwinan?

Aku : puan yang buat kan sy jadi tidak percayakan pada perkhawinan

Puan H : kenape awk kata macam tu?

Aku : saya dan dia dah rancangkan kehidupan pada masa akan datang tapi bantahan puan telah musnah kan segala nya..

Sejak dari awal lagi aku sudah terima hakikat itu, aku tidak salahkan dia mahupun keluarga dia atas tindakan itu..

Perasaan rindu aku terhadap dia semakin mengila, aku jadi semakin tidak mampu mengawal perasaan rindu aku..

Biar pun nampak tenang tapi gelodak perasaan aku tak ada siapa yang tahu.. Aku jadi benci dengan kenyataan..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.